Swiatów Laptopów

Wyszukiwanie
zaawansowane »

Dziekujemy za Wasze zaufanie.

Dziekujemy za Wasze zaufanie.

Od 10 lat Polski Program Jakości Obsługi pomaga konsumentom wybierać firmy, które troszczą się o jakość obsługi klienta. Wiedza ta pochodzi z portalu jakoscobslugi.pl, gdzie 365 dni w roku realni konsumenci dzielą się opiniami na temat standardów obsługi w odwiedzanych sklepach, restauracjach, placówkach, salonach itd.

Raz w roku głosy konsumenckie są podsumowywane i na ich podstawie wyliczany jest ogólnopolski wskaźnik jakości obsługi i wskaźnik dla poszczególnych branż. W wyniku podsumowania nagradzane są firmy, które pozytywnie wyróżniają się na tle swojej branży.

Procedura wyłaniania laureatów:

  1. Podsumowujemy głosy, które firma uzyskała na portalu www.jakoscobslugi.pl
  2. Firmy, które aktywnie uczestniczą w dialogu z konsumentami oraz są zainteresowane podnoszeniem standardów obsługi są przez nas badane w ankiecie CAWI. Do wyłaniania laureatów wykorzystujemy również badania tajemniczego klienta SecretClient®.
  3. Na podstawie głosów z portalu, audytów SecretClient oraz ankiety CAWI są przez nas wyliczane wskaźniki jakości obsługi dla poszczególnych firm.

 

Firmy odznaczone godłem Życzliwa Firma stawiają na politykę prokliencką, jako jeden z głównych filarów swojej działalności. Życzliwe firmy zasłużyły na zaufanie konsumentów, są otwarte na dialog i wspólnie z Polskim Programem Jakości Obsługi udoskonalają własne standardy obsługi.

10 lat Polskiego Programu Jakości Obsługi dostarczyło tysiące dowodów na to, że dzielenie się opiniami zmienia realia obsługi klienta w Polsce. Zauważamy, że firmy chcąc doskonalić swe standardy, wnikliwie analizują uwagi i rady konsumentów. Już 45 000 firm jest opiniowanych na jakoscobslugi.pl, co pomaga im podnosić standardy obsługi klienta.

Komentarze

Doskonale opisany temat. Ciekawi mnie więcej informacji na ten temat. Pozdrawiam autora.

FizzySlimAnymn, 23.01.2018, 19:00

Dodaj komentarz

×