Regulamin sklepu internetowego SWIAT-LAPTOPOW.PL


                 Każdy nasz klient jest dla nas dobrem najwyższym, zależy nam najbardziej na spełnieniu pokładanych w nas nadziei i zaufania jakim zechcieliście nas Państwo obdarzyć.Zrobimy wszystko by każdy z Państwa był przekonany że zakup produktów w naszym sklepie był dla niego najlepszym wyborem i by każdy z Was miał pewność że nasz zespół dołoży wszelakich starań abyście zechcieli powrócić w przyszłości do nas ponownie.Jesteśmy do Państwa dyspozycji przez cały okres gwarancyjny, ale i po tym okresie.Służymy chętnie radą i wsparciem, wiedzą merytoryczną i uczciwym przyjacielskim podejściem do ludzi którzy zechcieli nam zaufać jako pierwsi i tak od 12 lat.                                                                                                         
 



                                     Serdecznie pozdrawiamy  Zespół SWIAT-LAPTOPOW.PL




Regulamin sklepu internetowego  

Wstęp

  1. Sklep internetowy pod adresem www.swiatlaptopow.pl (dalej sklep internetowy) prowadzi Petryna New Technologies "Świat Laptopów" Michał Petryna z siedzibą w Bytomiu, adres 41-902 Bytom, ul. Chorzowska 1,. Firma działa na rynku pod nazwą "Świat Laptopów".

Oferowane usługi

  1. Sklep internetowy prowadzi następujące usługi: (1) sprzedaż towarów i usług (produktów), będących w jego ofercie za pośrednictwem strony www.swiatlaptopow.pl, poczty e-mail lub telefonu (sprzedaż internetowa), (2) możliwość rezerwacji produktów dostępnych w sklepie internetowym i ich odbiór (zakup) w sklepie "Świat Laptopów" (rezerwacja), (3) informację o produktach dostępnych w sklepie internetowym (informacja).
  2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Petryna New Technologies.
  3. W przypadku sprzedaży internetowej utrwalenie, zabezpieczenia i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowane i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką faktury VAT lub specyfikacji zamówienia. Do umowy tej mają zastosowanie przepisy zawarte w "Ustawie z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumenckich oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny".
  4. W przypadku rezerwacji umowa zostaje zawarta w sklepie "Świat Laptopów". Utrwalenie, zabezpieczenia i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z towarem paragonu fiskalnego lub - na jego życzenie - faktury VAT. Do rezerwacji mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
  5. Przebieg świadczenia usług w sklepie internetowym składa się z 3 kroków: krok 1 - wybranie produktów, krok 2 - złożenie zamówienia, krok 3 - odbiór zamówionych produktów i zapłata
  6. Klient może złożyć zamówienie dotyczące sprzedaży internetowej lub rezerwacji. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje informację e-mailem będącą potwierdzeniem wpłynięcia zamówienia do sklepu internetowego.
    Informacja o cenie podawana na stronie www.swiatlaptopow.pl ma charakter wiążący - w rozumieniu ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny - od momentu otrzymania przez klienta drugiego maila w toku przyjmowania zamówienia zawierającego ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia dla ilości podanych w zamówieniu, aż do końca realizacji zamówienia. W/w cena nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen na stronie internetowej sklepu, które mogą się pojawić po potwierdzeniu zamówienia w drugim mailu.
  7. W przypadku sprzedaży internetowej wszystkie transakcje potwierdzane sa drogą telefoniczna przez pracownika sklepu. Jeżeli uzyskanie kontaktu telefonicznego z Klientem nie jest możliwe w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia, zamówienie nie będzie realizowane, może zostać ono anulowane lub wstrzymane w realizacji.
  8. Wszelkie informacje o produktach umieszczone na stronie www.swiatlaptopow.pl, w szczególności opisy, parametry techniczne i użytkowe, ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.
  9. Ceny produktów umieszczone na stronie www.swiatlaptopow.pl podane są w złotych polskich i zawierają wszystkie jej składniki, w tym VAT, cła i podatki.
  10. Zamówienie jest realizowane, o ile w fazie składania zamówienia (krok 2) zamówione produkty są dostępne w magazynie firmy lub u dostawców. Informacje o produktach dostępnych w sklepie internetowym nie mogą stanowić podstawy do roszczeń wobec Petryna New Technologies.
  11. Klient uiszcza cenę za zamówione/zarezerwowane produkty: (1) przy sprzedaży internetowej gotówką w momencie odbioru lub przelewem bankowym, przy pomocy płatności elektronicznej realizowanej w systemie płatniczym eCard przed dostawą, (2) przy rezerwacji gotówką, na raty w sklepie, kartą płatniczą lub przelewem bankowym.

LAPTOPY NA ZAMÓWIENIE

  1. Produkty dostępne "na zamówienie" można zamówić tylko za pomoca poczty elektornicznej przesłanej na adres biuro@swiatlaptopow.pl lub telefonicznie.
  2. Czas realizacji wynosi do 28 dni roboczych, uzależnione jest to od dostępności towarów u producenta.
  3. Cena produktu widniejąca na stronie www jest z ostatniej dostawy, cena aktualna ustalana jest w momencie składania zamówienia u konsultanta.
  4. Sklep w terminie do 14 dni poinformuje drogą elektorniczną zainteresowanego klienta o dostępności produktu i ostatecznej cenie.

Dostawa

  1. Termin realizacji zamówienia, umieszczony na podsumowaniu zamówienia w sklepie internetowym, jest najbardziej prawdopodobnym czasem przygotowania towaru do wysyłki do Klienta. Ostateczny (wiążący) czas odbioru jest ustalany podczas kontaktu pracownika sklepu internetowego z Klientem (krok 2).
  2. Zamówione produkty mogą zostać dostarczone pod wskazany adres na terenie Polski przesyłką kurierską albo mogą być odebrane przez Klienta bezpośrednio w wybranym głównym oddziale Petryna New Technologies w Bytomiu, przy ul Chorzowska 1. Ewentualne opłaty za dostawę produktów są określone i wynoszą odpowiednio 25 zł Przesyłka kurierska przy wpłacie na konto, 35zł Przesyłka kurierska za pobraniem
  3. Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone, klient ma obowiązek w obecności kuriera otworzyć przesyłkę w celu jej sprawdzenia.

Gwarancja, Reklamacje i Zwroty

  1. Produkty oferowane w sklepie internetowym są produktami NOWYMI, lub pochodzą z programu HP RENEW (przy kazdym produkcie znajduje sie odpowiednie oznaczenie).Towar pochodzący z programu HP RENEW jest towarem pochodzącym z nadwyżek magazynowych, z końcówek serii lub towarem który został źle rozdysponowany na magazyny. W skład naszej oferty wchodzą produkty fabrycznie nowe, jak również produkty poekspozycyjne, odnawiane – naprawiane przez producenta lub zwroty produktowe. Warunki gwarancji określają producenci produktów lub ich autoryzowani przedstawiciele na terenie Polski. W przypadku sprzętu pochodzącego z nadwyżek gwarancja producenta jest realizowana przez Petryna New Technologies w systemie door-to-door przez okres 12 miesięcy od daty zakupu (o ile nie ustalono inaczej) a następnie przez kolejne 36 miesięcy jako tzw "bezpłatny serwis" (polegający na braku opłat za naprawy pogwarancyjne jeśli nie są do nich wymagane części zamienne, jeśli są wymagane, to płatność dokonywana jest przez klienta jedynie za części i transport) Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej . Wszelkie roszczenia gwarancyjne mogą być także zgłaszane bezpośrednio w Bytomiu w siedzibie firmy, telefonicznie lub pocztą elektroniczna na adres biuro@swiatlaptopow.pl. Wyjątek stanowią produkty z oznaczeniem PROMOCJA - są to laptopy sprzedawane w obniżonej cenie, pochodzące z ekspozcji z naszego salonu, gwarancja na te produkty udzielana jest indywidualnie w ramach istniejącego prawa.
  2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu reklamacyjnego w momencie dostawy produktu.
  3. W przypadku niezgodności produktów z umową oraz w przypadku wad produktów, zgodnie z obowiązującymi przepisami reklamacje można składać osobiście w siedzibie firmy, telefonicznie lub pocztą elektroniczną ( biuro@swiatlaptopow.pl ).
  4. Klient (Konsument w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego) ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni kalendarzowych od momentu otrzymania towaru - zgodnie z art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia, strony zwracają sobie w stanie niezmienionym to, co sobie nawzajem świadczyły. Oznacza to, iż zwracany sprzęt, NIE MOŻE POSIADAĆ AKTYWOWANEGO SYSTEMU OPERACYJNEGO ORAZ POSIADAĆ DODATKOWO ZAINSTALOWANEGO ŻADNEGO INNEGO OPROGRAMOWANIE PRZEZ UŻYTKOWNIKA, jest w pełni kompletny, w oryginalnym opakowaniu i nie zostały w nim uszkodzone plomby gwarancyjne sprzedawcy. Po ww. terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży wysyłkowej. Ze zwrotem towaru związane są jednak pewne zasady:

    • Przed wysłaniem towaru klient powinien skontaktować się z handlowcem firmy Petryna New Technologies "Świat Laptopów", w celu otrzymania numeru RMA/naprawy/reklamacji;
    • Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony - w stanie nie naruszonym (w szczególności oryginalne opakowania, plomby gwarancyjne w nienaruszonym stanie !).
    • Rozpakowane oprogramowanie nie podlegają zwrotowi.
    • Jeżeli klient rezygnuje z zakupu: koszt przesyłki pokrywa nabywca. Przesyłka powinna być ubezpieczona. Do przesyłki należy dołączyć krótką informację, że sprzęt zostaje odesłany na zasadach zwrotu, dołączyć kopie dokumentu zakupu (paragon, faktura) oraz podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być przelane pieniądze;
    • Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony: Należy w obecności kuriera spisać protokół szkody i uszkodzony towar wysłać za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres: Petryna New Technologies "Świat Laptopów" Michał Petryna 41-906 Bytom, ul. Chorzowska1, na koszt firmy Petryna New Technologies "Świat Laptopów"
    • W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy zwrot zapłaty następuje na konto wskazane przez Klienta w ciągu 10 dni od daty dostarczenia dokumentu korygującego do firmy. Wysokość kwoty będzie pomniejszona o koszt transportu do klienta, jeżeli został on pokryty przez firmę Petryna New Technologies "Świat Laptopów"
    • Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady wynikłe wskutek niewłaściwego użytkowania i transportu towaru wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych sprzętu są rozpatrywane wyłącznie na podstawie protokołu uszkodzeń sporządzonego z przedstawicielem firmy kurierskiej.
    • Jeżeli odstąpienie nastąpiło z powodu niesprawnego sprzętu, co potwierdzi nasz serwis, do Klienta (jeżeli wyrazi na to zgodę) zostanie przesłany nowy egzemplarz na koszt firmy Petryna New Technologies "Świat Laptopów". Towar zostanie wysłany najpóźniej następnego dnia po ekspertyzie serwisu. W razie braku takiego elementu, zastrzegamy sobie prawo do wysłania go w ciągu 7 dni roboczych lub zwrotu pieniędzy, zgodnie z wyborem klienta.
    • Po weryfikacji stanu odesłanego sprzętu przez nasz serwis, firma Petryna New Technologies "Świat Laptopów" niezwłocznie przystąpi do działań mających na celu satysfakcjonujące dla klienta załatwienie sprawy.
    • W razie odesłania sprawnego sprzętu, pozytywnej weryfikacji jego stanu przez serwis oraz odesłaniu podpisanej kopii dokumentu korygującego do dokumentu zakupu firma Petryna New Technologies "Świat Laptopów" prześle zapłacone pieniądze w ciągu najpóźniej 10 dni na wskazane konto. Wysokość kwoty będzie pomniejszona o koszt transportu do klienta, jeżeli został on pokryty przez firmę Petryna New Technologies "Świat Laptopów". Z tego wynika, że koszty transportu związane z transakcją pokrywa nabywca, który zrezygnował ze sprawnego sprzętu. Nasza firma nie pobiera innych opłat manipulacyjnych.
    • Warunkiem koniecznym do zwrotu zapłaconej kwoty za towar jest odesłanie lub przekazanie podpisanej czytelnie kopii dokumentu korygującego do dokumentu zakupu (faktury korygującej VAT lub paragonu korygującego).    
  5. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje wobec: (1) nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania, (2) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, (3) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.
  6. W przypadku usług serwisowych klient zobowiązany jest dostarczyć oryginalne pudełko producenta.

* Koszty transportu w okresie 36 miesięcznego bezpłatnego serwisu PONOSI WYŁĄCZNIE UŻYTKOWNIK PRODUKTU.
* BEZPŁATNY SERWIS nie jest przedłużeniem gwarancji w rozumieniu przepisów ustawy, a jedynie wsparciem polegającym na pomocy w wypadku wystąpienia usterek, które można usunąć bez jakichkolwiek udziału kosztów ze strony serwisu PETRYNA NEW TECHNOLOGIES.
* BEZPŁATNY SERWIS oznacza bezpłatną pomoc udzieloną w siedziby firmy PETRYNA NEW TECHNOLOGIES nie obejmującą ingerencji w wymianę podzespołów sprzętu.
* Pojęcie BEZPŁATNEGO SERWISU dotyczy WYŁĄCZNIE napraw nie wymagających wymiany elementów, nie dotyczy błędów w prawidłowym działaniu oprogramowania(wirusy, błędy systemowe, ect.)

  1. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  2. Procedura uruchomienia gwarancji door-to-door :

Pierwszym krokiem jest wypełnienie formularza RMA na stronie www.swiatlaptopow.pl w dziale reklamacje/serwis, klient zwrotnie otrzymuje tzw nr RMA, oraz zostanie wezwany kurier po odbiór urządzenia ze wskazanego przez klienta adresu na terenie Polski.

Wysyłki po okresie gwarancyjnym prosimy wysyłać na swój koszt
na adres: Petryna New Technologies Świat Laptopów ; Bytom, 41-902 ul Chorzowska 1

z dopiskiem dla: "SERWIS" i nr RMA

jeśli na serwis wysyłany jest sprzęt, prosimy pamietać o:

- pudełku
- zabezpieczneiu sprzętu do transportu
- dołączeniu kopii dokumentu zakupu (faktura / paragon )
- dołączeniu kopii karty gwarancyjnej a także informacji co jest przedmiotem usterki czyli jakie nieprawidłowości Państwo zauważyliście a także WYRAŹNIE zapisanym numerze zgłoszenia serwisowego

- dane kontaktowe (adres, telefon)

Pozostałe

  1. Petryna New Technologies zastrzega sobie możliwość błędów w opisie produktów. Zdjęcia produktów są jedynie przykładowe i służą prezentacji konkretnie wskazanych w nich modeli. Firma nie ponosi odpowiedzialności za zdjęcia i opisy umieszczone przy poszczególnych produktach.
  2. Dane osobowe Klientów podawane podczas rejestracji są przetwarzane przez Petryna New Technologies wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz, w zależności do decyzji Klienta wyrażonej w zamówieniu, mogą być przetwarzane w celach marketingowych. Klientowi przysługuje prawo uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, oraz prawo wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych dla celów marketingowych.
  3. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu w brzmieniu z dnia złożenia zamówienia oraz oznacza wyrażenie przez Klienta zgody na otrzymywanie informacji handlowej w rozumieniu "Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną".
  4. Szczegółowe czynności związane z realizacja usług w sklepie internetowym, nie wymienione powyżej, są opisane w pozostałych częściach serwisu i stanowią integralna cześć regulaminu.
  5. Do umowy sprzedaży produktów w sklepie internetowym stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
  6. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu internetowego.
  1. Autorem danych osobowych jest Petryna New Technologies "Świat Laptopów" Michał Petryna z siedzibą w Bytomiu, adres 41-902 Bytom, ul. Chorzowska 1
  2. Regulamin określa zasady realizowania usług w sklepie internetowym.

   Informujemy, że dane osobowe oraz dane teleadresowe, otrzymywane przez system sklepu Petryna New Technologies "Świat Laptopów" Michał Petryna z siedzibą w Bytomiu za pośrednictwem dostępnych na naszej stronie formularzy:

  • formularza kontaktowego,
  • formularza kupna towaru,
  • rejestracji w naszym sklepie,

 będą używane tylko i wyłącznie w następujących celach:

  1. Udzielenia użytkownikowi odpowiedzi na zadane przez niego pytanie, komentarz lub wyjaśnienie poruszonego przez użytkownika zagadnienia.
  2. Przekazania użytkownikowi oferty handlowej Petryna New Technologies "Świat Laptopów" Michał Petryna z siedzibą w Bytomiu.

W każdym momencie istnieje możliwość wglądu, poprawienia, lub usunięcia przekazanych danych, oraz zablokowania przekazywania ofert promocyjnych produktów naszego sklepu.

7.1. Sklep jest uczestnikiem programu „Zaufane Opinie” w ramach usługi świadczonej przez Grupęa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 182, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000268796, NIP:  527252995, polegającej na przesyłaniu przez Grupę Allegro do Użytkowników za pośrednictwem poczty elektronicznej ankiet służących uzyskaniu od Użytkownika opinii na temat transakcji dokonywanej przez Użytkownika w Sklepie, a także na zamieszczaniu w serwisie dostępnym w domenie Ceneo.pl  opinii wyrażonych przez Użytkowników w rezultacie otrzymania ankiet.

 7.2. Użytkownik dokonujący zakupu w Sklepie może dobrowolnie wyrazić zgodę na przekazanie jego danych osobowych, w tym adresu e-mail do Grupy Allegro oraz na przetwarzanie przez Grupę Allegro jego danych osobowych – wyłącznie w celu wypełnienia ankiety wskazanej w punkcie 7.1.

Zamówienie złożone za pośrednictwem sklepu internetowego swiat-laptopow.pl jest wiążące dopiero po potwierdzeniu telefonicznym przez pracownika

W przypadku oczywistych pomyłek cenowych Sklep nie będzie realizował zamówienia.

Polityka dotycząca cookies

Dla Państwa wygody oraz dla świadczenia Państwu usług stojących na najwyższym poziomie Serwis www.swiat-laptopow.pl używa plików cookies. Wykorzystywane one są m.in. po to, by dostosować serwis do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty.

W używanej przez Państwa przeglądarce internetowej istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczących cookies. Brak takiej zmiany oznacza Państwa akceptację dla stosowanych w Serwisie plików cookies.

Serwis www.swiat-laptopow.pl stosuje cookies wydajnościowe, czyli służące do zbierania informacji o sposobie korzystania ze strony, by lepiej działała, oraz funkcjonalne, czyli pozwalające "pamiętać" o ustawieniach użytkownika.

Pliki Cookies podmiotów trzecich

Podczas korzystania z Serwisu www.swiat-laptopow.pl Państwa przeglądarka może zapisywać pliki Cookies pochodzące od podmiotów firm trzecich takich jak: Google, Facebook. Więcej informacji na temat danych przechowywanych w tych plikach znajduje się na stronach powyższych podmiotów.

Poziom ochrony przed cookies można ustawić w swojej przeglądarce internetowej – aż do całkowitego blokowania plików cookies. Zwiększa to poziom bezpieczeństwa i ochrony danych, ale może także uniemożliwiać niektóre funkcje.

Zmiana ustawień w popularnych wyszukiwarkach

  • Google Chrome / W Ustawieniach Google Chrome wybieramy zakładkę Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane. W sekcji "Prywatność" trzeba kliknąć przycisk Ustawienia treści. W sekcji "Pliki cookie" można zmienić ustawienia plików cookie.
  • Internet Explorer / Z menu przeglądarki (prawy górny róg): Narzędzia > Opcje Internetowe > Prywatność. Suwakiem ustawiamy poziom ochrony przed cookies, zmianę zatwierdzamy przyciskiem OK.
  • Mozilla Firefox / Z menu przeglądarki: Narzędzia > Opcje > Prywatność. Uaktywnić pole Program Firefox: "będzie używał ustawień użytkownika". O ciasteczkach (cookies) decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Akceptuj ciasteczka.
  • Opera / Z menu przeglądarki: Narzędzie > Preferencje > Zaawansowane. O ciasteczkach decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Ciasteczka.
  • Safari / W menu rozwijanym Safari trzeba wybrać Preferencje i kliknąć ikonę Bezpieczeństwo. Tu wybiera się poziom bezpieczeństwa w obszarze "Akceptuj pliki cookie".

                     Każdy nasz klient jest dla nas dobrem najwyższym, zależy nam najbardziej na spełnieniu pokładanych w nas nadziei i zaufania jakim zechcieliście nas Państwo obdarzyć.Zrobimy wszystko by każdy z Państwa był przekonany że zakup produktów w naszym sklepie był dla niego najlepszym wyborem i by każdy z Was miał pewność że nasz zespół dołoży wszelakich starań abyście zechcieli powrócić w przyszłości do nas ponownie.Jesteśmy do Państwa dyspozycji przez cały okres gwarancyjny, ale i po tym okresie.Służymy chętnie radą i wsparciem, wiedzą merytoryczną i uczciwym przyjacielskim podejściem do ludzi którzy zechcieli nam zaufać jako pierwsi i tak od 12 lat.                                                                                                             


                                     Serdecznie pozdrawiamy  Zespół SWIAT-LAPTOPOW.PL



 


© Świat Laptopów. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i realizacja: IguanaStudio Agencja Interaktywna
Świat Laptopów Ul. Chorzowska 1, 41-902 Bytom, tel. 32 281 40 82, email:
Zamknij powiadomienieInformujemy, że nasza strona internetowa SWIAT – LAPTOPOW . PL wykorzystuje do poprawnego działania pliki cookie. Brak zgody na instalację plików cookie może być wyrażony poprzez ustawienia przeglądarki. Nie musisz obawiać się o swoją prywatność. Pliki cookie zawierają wyłącznie anonimowe informacje.