Swiatów Laptopów

Wyszukiwanie
zaawansowane »
Tablet Asus Zpad w niesmowitej cenie
2000x165a

Dziekujemy za Wasze zaufanie.

Dziekujemy za Wasze zaufanie.

Od 10 lat Polski Program Jakości Obsługi pomaga konsumentom wybierać firmy, które troszczą się o jakość obsługi klienta. Wiedza ta pochodzi z portalu jakoscobslugi.pl, gdzie 365 dni w roku realni konsumenci dzielą się opiniami na temat standardów obsługi w odwiedzanych sklepach, restauracjach, placówkach, salonach itd.

Raz w roku głosy konsumenckie są podsumowywane i na ich podstawie wyliczany jest ogólnopolski wskaźnik jakości obsługi i wskaźnik dla poszczególnych branż. W wyniku podsumowania nagradzane są firmy, które pozytywnie wyróżniają się na tle swojej branży.

Procedura wyłaniania laureatów:

  1. Podsumowujemy głosy, które firma uzyskała na portalu www.jakoscobslugi.pl
  2. Firmy, które aktywnie uczestniczą w dialogu z konsumentami oraz są zainteresowane podnoszeniem standardów obsługi są przez nas badane w ankiecie CAWI. Do wyłaniania laureatów wykorzystujemy również badania tajemniczego klienta SecretClient®.
  3. Na podstawie głosów z portalu, audytów SecretClient oraz ankiety CAWI są przez nas wyliczane wskaźniki jakości obsługi dla poszczególnych firm.

 

Firmy odznaczone godłem Życzliwa Firma stawiają na politykę prokliencką, jako jeden z głównych filarów swojej działalności. Życzliwe firmy zasłużyły na zaufanie konsumentów, są otwarte na dialog i wspólnie z Polskim Programem Jakości Obsługi udoskonalają własne standardy obsługi.

10 lat Polskiego Programu Jakości Obsługi dostarczyło tysiące dowodów na to, że dzielenie się opiniami zmienia realia obsługi klienta w Polsce. Zauważamy, że firmy chcąc doskonalić swe standardy, wnikliwie analizują uwagi i rady konsumentów. Już 45 000 firm jest opiniowanych na jakoscobslugi.pl, co pomaga im podnosić standardy obsługi klienta.

Komentarze

Informacja

Aktualnie brak komentarzy.

Dodaj komentarz

×